+371 20288098

Tīmekļa vietne, kuras mērķis ir pārdot. Pamatprincipi.

Tīmekļa vietne, kuras mērķis ir pārdot. Pamatprincipi

Ikkatrs no mums droši vien vēlētos, lai tikko izveidotā tīmekļa vietne, kas piedāvā konkrētu produkciju, jau nākamajā dienā saņemtu tik daudz pasūtījumu, cik vien ir iespējams apstrādāt. Taču diemžēl reālajā pasaulē tā nenotiek, toties, šāds rezultāts ir sasniedzams, ja vien tiks ievēroti jaunās mājas lapas izveidošanas pamatprincipi.

Šoreiz mēs vēlamies šos pamatprincipus apkopot.

  1. Mērķis:  Ir jāizvirza viens vai vairāki konkrēti izmērāmi mērķi. Kāds no tiem jau sasniegts? Tad atliek tikai tēmēt augstāk!
  2. Klients: Kas ir mūsu klients? No tā ir atkarīgs nākamais solis.
  3. Piedāvājums: Padariet savu mājas lapu saprotamu no piedāvājuma viedokļa. Kas ir Jūsu piedāvātā prece vai pakalpojums? Ar ko Jūs nodarbojaties? Kādas vērtības Jūs varat piedāvāt?
  4. Stabilitāte: Ja Jūs piedāvājat preču vai pakalpojumu apmaksas iespējas tīmekļa vietnē, tad pārbaudiet šīs sistēmas darbību ar savu draugu vai paziņu starpniecību. Savukārt, ja Jūsu mājas lapā ir pieejama forma, kas nodrošina iespēju sazināties ar mājas lapas darbiniekiem, iepriekš ir nepieciešams pārliecināties, ka tā strādā.
  5. Uzticēšanās: Aplieciniet, ka esat uzticams pārdevējs.
  6. Garantijas: Garantijas ļauj mums justies drošāk un veicina uzticēšanos konkrētajam uzņēmumam.
  7. Aicinājums rīkoties: Mudiniet cilvēkus iepirkties, reģistrēties, lejuplādēt vai veikt citas nepieciešamās darbības.
  8. Uzlabojumi: Apkopojiet datus, izmantojot Google Analytic vai kādu citu datu apkopošanas un analīzes sistēmu palīdzību. Pēc tam seciniet, kas ir jāuzlabo, un nekavējoties to īstenojiet!

Katru no minētajiem principiem iespējams gan sadalīt vēl sīkāk, gan arī papildināt. Tomēr būtiski ir akcentēt faktu, ka tieši šie 8 principi mūsu uzņēmumā tiek izmantoti kā pamats web-projektu izstrādē un pilnveidošanā.

09.06.2015
Biznes

Sveicinājums

Laipni lūgti mūsu atjauninātajā mājaslapā! Daudzi nezina, ka šī jau ir trešā mājaslapas versija. Katru reizi vēlējāmies ievietot vairāk teksta, jo domājām, ka tas ir lietderīgi, bet pēdējo 8 gadu laikā nācās izdarīt noteiktus secinājumus, atbrīvoties no visa liekā un vairāk koncentrēties uz pakalpojumu kvalitāti. Vislielāko gandarījumu mums sagādā apziņa, ka vairs nevajadzēs teikt klientiem, ka mūsu mājaslapa nav pabeigta dēļ tā, ka mums vienkārši nav laika to izdarīt. Tā b... Lasīt tālāk
09.06.2015
Biznes